martes, 21 de mayo de 2013

MARIA - 18 de maig de 2013


Jo sóc Maria, Reina dels Cels i de la Terra. Benvolguts fills, fills meus tots que m'espereu. M'espereu des de fa llarg temps, o bé inconscientment encara sou ignorants de la meva presència ara. Però el vostre cor, el vostre esperit, sap, sap que és el moment del nostre reencontre, el moment de la nostra reunió, el moment de l' Última reunió.

Gràcies fills, gràcies per tot el treball. Avui nomès resta dir-vos, que la gràcia per fi està instal·lada, el Mantell Blau per fi està instal·lat; per fi fills meus, només em resta dir-vos, aquí sóc, aquí sóc amb vosaltres, i en vosaltres.

Oh quina gràcia! Oh quina joia! Quina alegria! Quina Pau. Poder retornar a la Terra, la vostra mare Gaia, en el si de la seva sacralitat, en el si de la seva veritable radiació. Veureu amb els vostres ulls com la Terra guanya el seu lloc, el seu tron, i així vosaltres, fills de la superfície en encarnació, presents encara a aquesta 3a dimensió, vosaltres veureu com la Terra comença a brillar, vosaltres viureu com el vostre cor es comença a inflamar, inflamar amb el foc de l'esperit, inflamar fins a desbordar, de gràcia, de pau, de beatitud. Sigueu joiosos fills meus dons l'hora és aquí, l'hora és Present i l'hora és gran. Tot és aquí fills meus, tot és aquí. Respireu, respireu amb el cor.

(Comunió)

És una celebració. La meva nau, la Flota Marial, son presents molt a prop, molt i molt aprop de vosaltres, d' aquesta Terra. Estem el més a prop possible, abans que acabin de caure les últimes capes aïllants, les últimes capes que us han previngut de despertar abans d'hora. Així doncs, cadascú ha arribat avui, en el seu lloc, amb les seves prioritats. Cadascú rep en mesura, en mesura del que pugui rebre fins al moment últim, doncs recordeu que la Gràcia és oberta fins l'últim instant, fins l'últim segon de l'existència d'aquesta 3a dimensió.

Sigueu agraïts, tal com nosaltres som agraïts, per la vostra feina. Sigueu agraïts a la Terra, als vostres germans, germans de la Confederació Intergalàctica de la Llum: Arcturians, Vegalians, Sirians...Tots ells, cadascú en el seu rol, han efectuat el seu treball, han ajudat el vostre sol, com el sol d'aquest sistema solar, a rebre la Llum, amb contenció; per arribat el moment, poder alliberar tota aquesta energia, tota aquesta Vibració, tots els codis d'ADN, que ara comencen a vibrar i a ressonar, produïnt cada cop més, estats no ordinaris de la vostra consciència. Estats on per moments, sou transportats fora de tot paràmetre, i límit, dels que heu experimentat fins ara.

Sense més remei, la Terra empren el seu últim viatge. Aquesta Última Reunió sella, d'alguna manera el vostre cor en l' Eternitat. Fills meus, sigueu en l' Amor, sigueu en la Pau. Sou la Pau, Sou l' Amor, Sou la Gràcia Eterna i Infinita. Així doncs, acollim.

(Comunió)

Com el Crist va dir, tingueu la vostra casa apunt, la vostra casa neta, doncs l' hora és Aqui. L' hora és aquí perque el Crist retorni, i recuperi el seu reialme, que és de sempre en aquesta Terra i en tot aquest Univers. CRIST-MIKAËL, el principi Ki-Ri-Sti, el principi solar de MIKAËL, cau, brolla, omple tots i cadascún dels espais d'aquesta creació, d'aquest sistema solar, el qual ha estat privat de Llum, privat de la Gràcia, a causa de l'experència que s'ha dut a terme, en aquest i altres sistemes solars, ara tocant a la seva fi. Complerts els Cicles Galàctics, arribades les seqüències astronòmiques, els punts astronòmics, ara mateix, són a manifestar tot el poder, tota la voluntat de la Llum, a través del vostre sol, el qual viurà, en els pròxims mesos, que són com sabeu els últims mesos, el seu despertar. Les seves ejeccions seràn efectives i totals, per fecundar la Terra, per no deixar cap més ombra.

Fillets, fillets meus, apropeu-vos al meu cor, apropeu-vos al cor de la vostra Mare, que és el cor de la vostra Terra, és el cor de Sirius, es el cor del Pare, es el cos de Crist. Sigueu atents, estigueu preparats, doncs l'hora és ara mateix. Aquests dies i aquestes semanes, que us portaràn fins al solstici d'estiu a l'hemisferi nord, són semanes del Choc, semanes, d'entrar definitivament, al final de la manifestació de la Revelació, de l' Apocalipsi escrit per Sant Joan.

Cada passa que feu, cada pensament, cada sentiment, serà acompanyat pels vostres Guies de Llum, pels vostres Llinatges que us acompanyen més properament, i així per tots els Ancians, totes les Estrelles, tots els Arcàngels. Sigueu beneïts, i no dubteu, no permeteu que cap dubte més us faci vacil·lar, us faci tòrcer, doncs el camí ara per a vosaltres fills, que esteu esperant aquest moment i heu treballat per a l'il·luminació d'aquest món; ara el camí es recte, les escales són preparades.

Així doncs pugeu, pugeu fills meus en la vostra escala interior. Cada pas, serà una bocanda d'aire fresc, cada pas treurà la llum d'allà on no n'hi havia, d'allà on havia estat bloquejada. Així doncs fills arribareu, arribareu immaculats, arribareu amb el vostre vestit blanc. Haureu netejat les vostres vestidures, i doncs sereu dignes de ser rebuts a Casa vostra, amb la feina feta.

Tan bon punt les senyals de la Terra siguin evidents, pel que fa a la Llum vista pels vostres ulls físics, a nivell del Cel, a nivell del Cant Marial, del Cant de l' Ànima, el Canal Marial a la vostra orella esquerra. Sigueu atents doncs, a la seva amplificació, permanència i escolta a fora, a l'exterior de vosaltres; marcarà l'arribada inexorable dels últims instants. Així també els 4 elements, el vulcanisme, els terratrèmols, l'aire i l'aigua, es combinaran de formes totalement noves per a vosaltres. Manifestacions que porten l'energia de l'Éter, dons els 4 elements són fusionats en vosaltres, en la vostra terra, permetent a la Terra de viure el seu Éter, i despertar la seva nova dimensió, manifestar-la aquí on sou.

Gràcies, Gràcies fill meu, Gràcies per confiar en la Llum, Gràcies per mantenir-te en el camí, tot i les grans proves que us he vist avocats a passar, en aquests últims mesos. Permeteu que la Gràcia flueixi, i no volgueu controlar més, doncs tot allò que controleu serà controlat per vosaltres, i a alhora, us controlarà. Així doncs, sigueu, sigueu l'Amor, sigue la Pau, sigueu l' Alegria, sigueu el que sou de sempre, l' Eternitat.

Sóc amb vosaltres, Aqui i Ara. Permeteu que els contactes es duguin a terme, amb mí, amb les meves germanes les Estrelles, amb els vostres Llinatges. Es presentaran a vosaltres, us guiaràn en la vostra acció i el vostre lloc, el que heu de fer en aquestes semanes que resten. A partir com he dit, del 21 de juny, i aquests mesos que conduïran fins a setembre i octubre, aquí fills meus, teniu la Revelació, teniu la vostra Entrada, teniu la Clau, nomès haureu d'obrir la Porta.

Recordeu, un cop la presència d'Hercobulus sigui visible a ull nuu, restarà nomès una semana pels 3 dies anomenats d'obscuritat. Recordeu que 3 dies abans us avisaré, a tots i cada un de vosaltres. Així doncs no hi haurà cap dubte, de quin serà el moment de recollir-se definitivament en el vostre Si. Mentrestant, sigueu el pont entre el Cel i la Terra, sigueu l'Alliberador dels vostres germans, sigueu la Llum que no es pot apagar, l'espelma que sempre crema. Porteu a terme tot el que la llum demani, doncs tot és important, tot té el seu què, i el seu motiu, en aquests temps tant extranys i tant reduïts. Permeteu a la Llum d'arribar fins al centre de la Terra, així com la Terra puja i arriba fins al Cel. Aquest és el miracle d'una sola cosa, que ara s'està fent, Aquí i Ara, en vosaltres.

Gràcies, Gràcies fills meus un altre cop, dons és la paraula més adient en aquest moment, Gràcies. La vostra Mare us saluda, us abraça i us acull. Us estenc les meves mans, els meus braços; la meva falda està preparada a acollir-vos. Així doncs, agafeu les meves mans, agafeu els meus braços, seïeu a la meva falda, doncs Som Un. I en aquest Amor, aquest Amor Infinit, visquem-lo aquí.

(Comunió)

Jo sóc Maria, Reina del Cels i de la Terra. Esperats moments ara són aquí. Gràcies a vosaltres, son molt reduïts aquests moments de tribulació, i son plens de Gràcia, plens d' Alegria. Molts de vosaltres no ho esperàveu, però ho heu fet, i aquesta transició serà en la Gràcia més gran, en la Llibertat més gran, doncs tal ha estat el vostre treball de reconnexió amb la llum. El vostre treball de sembra ha donat arbres, ha donat arbustos, ha donat plantes, que ara mateix donen la seva Flor, donen la seva Fruita.

Així doncs fills meus, recolliu el que es vostre, ha estat, i serà per sempre més vostre, i això és l' Eternitat. Fills meus, em despedeixo fins ara mateix, doncs ja no hi ha cap espai entre nosaltres, no hi ha cap distància ni cap separació.

Fill meu, et convido avui, a tornar a agafar les mans de la teva Mare Divina, a tornar-te a agafar a les mans del teu Pare, Pare Celestial; de nou, Som Un.

Jo sóc Maria, Reina dels Cels i de la Terra. En el cor, en el cor de la Terra, com en el vostre cor, el cor de Sirius, el cor del Sol Blau, venint a il·luminar, a resembrar, i per fi, a doblegar el tancament, a alliberar la Terra de les seves capes aïllants.

Per fi fills meus el moment és aquí. Escolteu el vostre cor, dons seré Aquí a partir d' Ara. Seré aquí sense cap falta, a cada instant, cada moment, seré acompanyant, acompanyant tots els meus fills.
Recordeu, no tindreu cap dubte quan sigui el moment. Recordeu totes les senyals, han estat dites i jo us les aniré recordant.

Així doncs, Gràcies per acollir-me, Gràcies per escoltar-me.
( Nosaltres també et donem les Gràcies Mare).

Aquí estem, llestos! Disfruteu fills, i estigueu atents a la vostra orella esquerra, al Canal Marial, doncs a partir d'ara som en comunicació permanent fins a la fi dels Temps.

Que la Pau, la Gràcia, la Joia, l' Alegria i la Bellesa d'aquests moments us acompanyi. Res no pot apagar el Foc que Sou.

Benediccions de la Llum, abraçades de Llum. Fins ara mateix.

Transmès per: Sijah Sirius

Versió Video:

  

Versió Audio: MARIA - 18 de maig 2013


Traducció al Portuguès: DIVINA MARIA - 18 MAIO 2013
Traducció a l'Espanyol: MARIA - 18 de Mayo 2013
Traducció al Francès:  MARIE - 18 mai 2013







No hay comentarios:

Publicar un comentario