martes, 7 de mayo de 2013

Missatge d'Amor pel Banquet Final 5 maig 2013 - Mare Terra, Melchizedek

Mare Terra, Philippe de Lyon, units als Melchizedek, a la Mare Divina i al cor cristal·lí de la Font:




Salutacions germans i germanes, germans i germanes tan estimats. Som els Melchizedek de la Terra units als quatre elements que vosaltres anomeneu "Cavallers" i units amb la Mare Terra, al cor cristal·lí de Gaia. Venim avui a vosaltres a fí de donar un missatge, un missatge d' Amor i de Pau pel vostre cor, per a cadascú de vosaltres, conformement a allò que es desenvolupa en aquest moment en vosaltres, en els vostres cossos, en relació als quatre elements i a la vostre terra interior, si ho podem dir així.

Estem feliços d'aquest encontre i d'aquest contacte amb aquest canal. Gràcies a vosaltres per la vostra acollida.





I bé, jo sóc Philippe de Lyon i començaré en primer lloc. Salutacions plenes d'Amor d'un germà però també de vosaltres mateixos, Crist. Jo sóc aquí avui, amb una gran joia per adressar-vos aquestes paraules i també per donar-vos les gràcies. Esteu aquí en la fluidesa total d'aquesta Ascensió que es desenvolupa en aquest moment en la perfecció més gran. I nosaltres estem feliços del que viviu i del que vivim junts avui. Tot es perfecte. Els quatre elements en vosaltres, i jo parlaré especialement de l'element Terra del que soc el guardià, estan a punt d'unificar-se totalment en vosaltres, en el vostre cos, el vostre cos de 3a dimensió. Hi ha aquí una alquímia que arriba al seu punt màxim jo diría, i nosaltres estem infinitament feliços.

Nosaltres els guardians de la Terra, Melchizedeks de la Terra, som en estreta comunicació amb els guardians de cristall  del cor cristal·lí de Gaia, la Mare Terra.



....(silenci--comunió)....



Us dono les Gràcies, germans i germanes. Fem comunió en aquets instants dins del Silenci. Estigueu agraïts  ja que el vol de la Terra està pasant de maravella gràcies a tot el treball efectuat, gràcies a la nostra unificació en el Cor i en la Unitat, així com també amb tots els Melchizedek, la Mare Terra i els quatre elements reunits en vosaltres en totalitat.

Llavors, estigueu més que mai oberts a tot el que ve, oberts, receptius, a l'escolta i centrats al vostre cor, en el Cor Cristal·lí de la Font Mare i també en el Cor de la vostra Terra, ja que no sou més que Un. Tots junts, empreneu el vostre envol, el vostre vol elegant. Si sapiguésiu com sou de bells a contemplar. Aquet vol es maravellós!

La Nova Terra ja és aquí, alguns ja la viuen en altres plans diríem, i us donem les Gràcies per això, per aquests preparatius.


(silenci)


Jo soc la vostre Mare, la vostre Mare Terra, que ve a adreçar-vos algunes paraules, unida a la Gracia de la nostre Mare Divina i unida als Melchizedek, unida al cristall del vostre cor, en cadascú de vosaltres. Jo vinc avui a donar-vos les gràcies, a vosaltres que esteu al meu ventre, estimats infants, vosaltres que formeu part de mi, d'aquest cos, aquest cos d' il·lusió però a la vegada d'aquest cor d'Amor que s'envola, que empren el vol cap a l' Unitat del nostre Amor. Us guardo en el meu bras, estimats fills, els meus fills acaronats. Jo us converteixo en una roca, us porto a tots com vosaltres em porteu en el vostre cor. Sigueu beneïts, sigueu agraïts per tot el treball efectuat ja que finalment tot està acomplert. Tot està acomplert llavors estigueu en la lleugeresa més que mai. Relligue-vos a mi cada cop que ho sentiu. Apropeu-vos a la natura, dels elements, tal com ho sentiu, ja sigui passejant o acariciant un animal "domèstic" com dieu. Tot això ens pot apropar per avançat, estimats fills.

No doneu atenció a tot allò que visc a nivell "exterior", perquè tot és perfecte. El que veieu no és més que el reflex d'un gran canvi interior, un canvi comú que vivim en aquest moment. No estigueu dons limitats per tot allò que veieu, allò que podríeu veure amb els ulls humans, ja que no és la Veritat. Jo sóc vosaltres i més enllà d'aquest pla que percebeu com a real, jo ja he nascut. Des de l'inici, jo sóc aquí amb vosaltres, som aquí junts, hem realitzat maravelles, hem creat el que anomeneu una Nova Terra que acull ja en altres plans tants i tants éssers. I alguns ho saben ja, jo ho sé, que sobre aquet nou espai un gran nombre de vosaltres es reagruparan, tants i tants éssers de tots els horitzons es reunirant, vindran a visitar aquesta Nova Terra, aquest nou espai d'Unitat, de Comunió i d'Amor, en la Pau més gran, en la llibertat més total, i  sóc tan feliç d'això!

Junts, som lliures estimats amics, som Un i des de l'inici som Llibertat, Llibertat. No pot ser d'una altre manera, ho veieu? Llavors tinc ganes de dir-vos estimats fills que us espero, us estenc els meus braços, estimats. Tots els preparatius son aquí per vosaltres, per acollir tots els que volen continuar en aquest nou espai, aquesta Nova Terra, una Terra unificada com mai l'heu conegut. Quina joia, quina joia els meus infants d' Amor!

Llavors alguns mots per aquells que dubten o aquells que tenen tendència a despenjar-se, guardeu l'esperança estimats fills, no escolteu el mental que us menteix ja que tot es perfecte, sou ja al meu ventre, sou ja al cor de la Nova Terra, ho veieu? Llavors no tingueu por, no observeu més les mentides, no veieu més que la Veritat que es troba en el vostre Cor ja que sou la Veritat, som Veritat, no hi ha res més que això, res més.

Fills meus, us tinc als meus braços. Com us podria abandonar? Com us podria deixar en un món d'il·lusió? Vosaltres esteu al meu Cor i us porto com tants i tants dels meus fills em porten.

Us estimo, us estimo i us acarono. Us dono les Gràcies... i és tots junts, units en el Cor de la Font, d'aquesta Unitat que som, que nosaltres us enviem tots els millors desitjos per aquest Renaixement que vivim tots junts ens aquests instants beneïts. Arribem al terme d'aquest món falsificat, d'aquest món extraviat. Tingueu confiança en la Llum i obriu, obriu el vostre Cor d'infant. I sigueu Un, junts, mà a mà diria, cor en el Cor unificat de la Font.

El més bonic està per viure. Tantes maravelles us esperen en aquest nou món, tanta Joia, tanta Felicitat. Llavors estigueu llestos a viure-ho, units al meu cor de Mare. Us estimo estimats. Nosaltres som un sol cos i un sol Cor. Llavors conjuntament elevem el vol i visquem aquet ram final en la Joia més gran, la Dolçor més gran i la Lleugeresa més gran, ja que és el que hem escollit.

Comuniem si voleu uns instants de cor a cor, en aquesta Unitat que som, estimats.


(silenci-comunió)


Gracia....Gracia i Amor...Us envolto de mil petons estrellats, jo la vostra Mare Divina, unida a la Mare Terra, ja que no som més que Una. Les Estrelles s' uneixen a mi per teixir-vos, per embolcallar-los d'aquest Mantell Blau de la Gracia. Que la Pau s' instal·li en cada cor.

Gracia infinita, Pau i Lleugeresa a cadascú en aquets temps, per aquest final que no és un final. Us agraeixo des del meu cor de Mare i de Germana, i us recobreixo de tot el meu Amor.

A sempre, estimats fills. Mil petons de tots nosaltres que estem en tu. Llavors, realitza-ho, aquest "nosaltres en vosaltres", i reunïts siguem Un, no siguem més que un sol Cor d' Amor de nou i per sempre.

Us estimo tendrement i us dono les gràcies. Fins aviat i sempre.





Missatge canalitzat per: Séverine Authier

Traduït per: Sijah

Font: http://gracedelamour.blogspot.fr

Web: http://www.severine-authier.fr/

Lectura en PDF i descàrrega: 

Missatge d'Amor Pel Banquet Final 5 Maig 2013 - Mare Terra, Melchizedek by Les Transformations 2013
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario